Wachten

Sinds zaterdag staat ons huis superofficieel te koop.

  1. We staan op Funda
  2. We hebben daarnaast zelf een website gemaakt
  3. We hebben zelf een mooie brochure gemaakt
  4. We hebben een postertje gemaakt voor naast de voordeur (waarvoor dank aan de benedenbuurvrouw, wiens uitzicht hierdoor licht wordt belemmerd)
  5. We hebben een béétje gespamd op Twitter
  6. We hebben een béétje gespamd op Facebook
  7. Ons huis is nu écht helemaal netjes en schoon! (en saai, ik mis mijn spullen)

De eerste dagen keken we elke vijf minuten of al mensen op “vind ik leuk” geklikt hadden op de Fundapagina en hoeveel we bezoekers we al hadden op onze eigen pagina, nu doen we dat nog maar een keer per uur. 🙂

Misschien heeft het wel iets opgeleverd, er zijn in elk geval al geïnteresseerden, en dat vinden we zelf al best snel! Maar voor de rest kunnen we nu alleen nog maar afwachten.. en dromen over kippen.

We twijfelen nu tussen (op volgorde van foto’s) de Barnevelder en de Wyandotte:

   

De Wyandotte is wat ronder dan de Barnevelder, maar de Barnevelder is een Nederlands ras, dat heeft ook wel weer wat! Ze komen allebei in allerlei kleuren en tekeningen. Ze zijn allebei groot, leggen veel eieren, worden wel 3,5 kilo en ze vliegen niet zo snel. We kunnen ze dus los laten lopen in de tuin, en dan worden ze niet meteen door vier katten opgegeten. Er staan 308 kippen op Marktplaats, reuzeveel voorpret dus!

2 Reacties op “Wachten”

  1. San zegt :

    308 veel kippen? Woehaa! 🙂

    Kun je de kippensoorten niet combineren? Of gaan ze dan ruzie maken?
    Ik ga nog even kijken of ik ergens op ‘vind ik leuk’ kan klikken. Wie weet helpt het, hahaha.

    Tot morgen!

  2. Stroepmoes zegt :

    Wiehoe! Ik heb even gekeken en ze kunnen inderdaad samen! Tot morgen!

Plaats een reactie